Veel gestelde vragen en onze antwoorden.
Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan even contact op met ons.
Wat is mijn polsmaat?
Om je polsmaat op te meten, gebruik je een meetlint of een touwtje en meet je de pols strak op. Dit is de polsmaat, de basis, waarmee je de armbandmaat gaat bepalen. Een armband hoort namelijk niet écht strak om je pols te zitten, bestel daarom altijd een armband die groter is dan je polsmaat. Afhankelijk van je wensen kun je deze richtlijn aanhouden:Pascomfort | Jouw Armbandmaat |
Strak | Polsmaat + 1 cm |
Normaal | Polsmaat + 2 cm |
Los | Polsmaat + 3 cm |
Natuurlijk kun dit nameten met een meetlint of een touwtje om zo voor jou de perfecte maat te bepalen ;)
Alle sieraden worden - na jouw bestelling - op maat én met de hand gemaakt. Hierdoor kan bijna elk sieraad op de gewenste maat gemaakt worden.
Voor speciale wensen neem je even contact met ons op.
Tip!
Nog makkelijker is een goed passende armband op te meten en deze lengte aan te houden.
Wat is DQ metaal?
DQ staat voor Designer Quality en is een Europees keurmerk voor kwalitatief zeer goed materiaal wat vooral gebruikt wordt om professionale sieraden mee te maken. DQ metaal is nikkelvrij en de plating is van écht zilver en écht goud. Deze sieraden blijven langer mooi en geven niet af op de huid.
Hoe blijven mijn sieraden mooi?
Op I need Ibiza maken we gebruik van veel verschillende materialen om een mooi sieraad te maken. Denk hierbij aan metalen, natuursteen, glas, satijn, leer, waxkoord, hout, kokos of schelpen.Om de levensduur van je sieraden te verlengen geldt altijd:
- ga voorzichtig met je sieraden om en bewaar ze zorgvuldig
- slaap zonder sieraden
- doe de sieraden af tijdens het douchen, baden, zwemmen en sporten
- chemicaliën zoals schoonmaakmiddelen, make-up, parfum, lotions en andere verzorginsmiddelen kunnen sieraden aantasten, zorg dat ze niet met elkaar in contact komen
- voorkom stoten, vallen of krassen
Elke huid is anders. Door de zuurgraad (PH-waarde) van je huid kunnen de sieraden verkleuren. Bij de één is dit al na een paar dagen, bij de ander misschien wel nooit. Hier heb je dus zelf helaas geen invloed op.
Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
Als je je bestelling hebt voltooid, krijg je automatisch een bevestiging per e-mail. Meerdere bestellingen op één dag met één afleveradres zullen gebundeld worden. Binnen 24 uur na je bestelling(en) ontvang je de factuur met het rekeningnummer waarop het volledige bedrag overgemaakt moet worden.Wanneer je de bevestiging en/of factuur niet hebt ontvangen, check dan eerst je spambox of ongewenste e-mail of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Hoe snel wordt mijn bestelling gemaakt en verzonden?
Alle bestellingen worden na ontvangst van het gefactureerde bedrag gemaakt. De verwachte levertijd is hierna ongeveer 5 werkdagen. Wanneer je bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een berichtje dat het afgehaald kan worden of dat het per post wordt verstuurd.Normaal gesproken is de bestelling dan binnen 1 á 2 werkdagen op het gewenste adres.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een Nederlands afleveradres zijn € 4,00 of gratis met een bestelwaarde van € 30,00 of hoger.Wanneer je geen gebruik wil maken van de track en trace van PostNL, zijn de verzendkosten voor een Nederlands afleveradres € 1,00 of gratis met een bestelwaarde van € 25,00 of hoger. Bij deze laatste vorm van versturen, vervalt de garantie dat elke bestelling wordt geleverd.
De verzendkosten voor een buitenlands afleveradres zijn op aanvraag.
Woon je in de omgeving, dan kun je - op afspraak - ook je bestelling op komen halen.
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat nu?
Door gebruik te maken van de track en trace van PostNL garanderen wij dat elke bestelling wordt geleverd.Wordt je bestelling niet geleverd, dan krijg je of je geld terug of wij versturen je bestelling kosteloos opnieuw.
Van deze garantie zijn de eigen keuze om de bestelling zonder track en trace te versturen, verkeerd ingevoerde adresgegevens, logistieke vertragingen en fouten van het postbedrijf uitgesloten.
Hoe kan ik een product retourneren?
I need Ibiza staat voor goede kwaliteit en service. Ben je niet tevreden, dan kun je een product tot 14 dagen na ontvangst terug sturen. Laat dit dan vooraf per mail aan ons weten. De producten die retour komen, mogen gepast maar niet gedragen zijn.Het retouradres is:
I need Ibiza | MPC Design
Herpenstraat 81
5402 KN Uden
Zodra het product weer door ons is ontvangen, zoeken we een passende oplossing en kun je kiezen of je het product aan wil laten passen, iets anders voor hetzelfde bedrag uit wil zoeken of dat je je geld terug wil ontvangen.
Let op: de kosten van het retourneren zijn altijd voor eigen rekening.